Kundeservice - FAQ

HER KAN DU SE EN LISTE OVER OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL. HVIS DU IKKE KAN FINDE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL, ER DU ALTID VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE OS.
Vi har sparet fysiske lokaler væk for at kunne minimere vores omkostninger og kan dermed tilbyde langt mere attraktive priser end mange af vores konkurrenter. Så derfor foregår al handel via nettet vores webshop.
Både ja og nej. De fleste af vores produkter er i begrænset antal hvilket betyder at du vil være en af de få som går med vores unikke produkter. Vi prøver altid at opdatere vores sortiment, og får hele tiden nye og modevarer på lager. Så hvis der er nogle varer som du synes om, vil det måske være ikke en god ide i at vente for længe da de hurtigt kan ryge i restordre og vi ikke vil få hjem igen. Nogle af varerne vil vi få hjem igen, og de vil derfor være ubegrænset i en vis omfang.
Det er 100% sikkert at handle hos Chipii. Vi anvender Epay som betalingsgateway som er certificeret efter PCI-standarden, der kræver, at ikke mindre end 200 sikkerhedspunkter skal være opfyldt. Så du kan trygt handle hos Chipii uden at bekrymre dig om sikkerheden.
Det kan umiddelbart skyldes at du enten indtaster dine oplysninger forkert, mangelfuldt eller en anden ekstern årsag som vi nødt til at se nærmere på, så derfor bedes du kontakte os hvis du oplever sådanne problemer.
Du kan altid rette dine oplysninger ved at klikke på ind "Din konto" øverst til højre lige under kurven. Der kan du administere alle de oplysninger.
Ja, alle de varer du kan se inde på vores webshop er på lager. Der kan dog forekomme enkelte undtagelser, i såfald har vi enten angivet en forventet leveringstid under det pågældende produkt eller deaktiveret købet af produktet.
Du kan se logo af de kort vi tager imod nederst på siden til højre. Vi tager imod: - Mobilpay - Visa / Dankort - Mastercard - Visa Elektron - Maestro - Bankoverførsel
Du skal ikke betale for kortgebyrer og der er ingen former for skjulte gebyrer hos Chipii. Det eneste du skal betale er for selve din bestilling.. Let og overskueligt :)
Når vi har fået din returvarer tilbage, så tilbagefører vi dine penge tilbage til det betalingskort som du har brugt under betalingen. Hvis du har foretaget betalingen via en bankoverførsel skal vi bruge dit reg. og kontonr som kan tage mellem 2-5 hverdage afhængigt bank og arbejdsdag.
Vi tager en fast porto på 49,- og hvis du bestiller for over 500,- får du gratis levering.
Hvis du laver en bestilling indenfor en hverdag inden kl. 14.00, så kan du regne med at modtage din vare indefor 2-5 dage.
Nej. Da vi ikke har en fysisk butik er der derfor heller ikke mulighed for at afhente bestillingen hos vores adresse. Så al ordrer vil blive sendt med posten direkte til adressen.
You have successfully subscribed!