Om Chipii

Har Chipii en fysisk butik eller kan man kun handle over nettet?

Vi har sparet fysiske lokaler væk for at kunne minimere vores omkostninger og kan dermed tilbyde langt mere attraktive priser end mange af vores konkurrenter. Så derfor foregår al handel via nettet vores webshop.

Har i ubegrænset antal af varer?
Både ja og nej. De fleste af vores smykker er i begrænset antal hvilket betyder at du vil være en af de få som går med vores unikke smykker. Vi prøver altid at opdatere vores sortiment, og får hele tiden nye og modevarer på lager. Så hvis der er nogle varer som du synes om, vil det måske være ikke en god ide i at vente for længe da de hurtigt kan ryge i restordre og vi ikke vil få hjem igen. Nogle af varerne vil vi få hjem igen, og de vil derfor være ubegrænset i en vis omfang.

Bestilling:

Er det sikkert at handle hos Chipii?
Det er 100% sikkert at handle hos Chipii. Vi anvender Epay som betalingsgateway som er certificeret efter PCI-standarden, der kræver, at ikke mindre end 200 sikkerhedspunkter skal være opfyldt. Så du kan trygt handle hos Chipii uden at bekrymre dig om sikkerheden.

Hvorfor får jeg en fejlmeddelse under betalingsprocessen?
Det kan umiddelbart skyldes at du enten indtaster dine oplysninger forkert, mangelfuldt eller en anden ekstern årsag som vi nødt til at se nærmere på, så derfor bedes du kontakte os hvis du oplever sådanne problemer.

Hvordan kan jeg rette min oplysninger?
Du kan altid rette dine oplysninger ved at klikke på ind "Din konto" øverst til højre lige under kurven. Der kan du administere alle de oplysninger.

Er alle varene på lager?
Ja, alle de varer du kan se inde på vores webshop er på lager. Der kan dog forekomme enkelte undtagelser, i såfald har vi enten angivet en forventet leveringstid under det pågældende produkt eller deaktiveret købet af produktet.

Betaling:

Hvilke kort kan jeg anvende hos Chipii?
Du kan se logo af de kort vi tager imod nederst på siden til højre. Vi tager imod:

- Visa / Dankort

- Mastercard

- Visa Elektron

- Maestro

- Bankoverførsel

Skal jeg betale for kortgebyrer og er der andre skjult gebyrer ?
Du skal ikke betale for fragt og kortgebyrer og der er ingen former for skjulte gebyrer hos Chipii. Det eneste du skal betale er for selve din bestilling.. Let og overskueligt :)

Hvordan får jeg mine penge retur?
Når vi har fået din returvarer tilbage, så tilbagefører vi dine penge tilbage til det betalingskort som du har brugt under betalingen. Hvis du har foretaget betalingen via en bankoverførsel skal vi bruge dit reg. og kontonr som kan tage mellem 2-5 hverdage afhængigt bank og arbejdsdag.

Levering:

Hvad er leveringsomkostningerne?
Vi tager en fast porto på 39,- og hvis du bestiller for over 250,- får du gratis levering.

Hvad er leveringstiden?
Hvis du laver en bestilling indenfor en hverdag inden kl. 14.00, så kan du regne med at modtage din vare indefor 2-5 dage.

Kan jeg selv afhente min bestilling hos Jer?
Nej. Da vi ikke har en fysisk butik er der derfor heller ikke mulighed for at afhente bestillingen hos vores adresse. Så al ordrer vil blive sendt med posten direkte til adressen.


Vi har listet de ofte stillede spørgsmål til Chipii.dk . Hvis der er noget du ikke kan finde svar på, så er du meget velkommen til at kontakte os via mail info@chipii.dk.